6 Aralık 2008 Cumartesi

kendimi suçüstü yakaladım yine,
anılara dalmışken..
şimdi ise,
yalnızlığım sendin ,hüznüm sen...
gözlerim bir dolu bulut şimdi.
yokluğun mavi bir ölüm gibi.
susuyorum...
kimseler bilmesin yürek yangınımı!
merhamet gerekmez senden başkasından,
kimse bilmesin,sessizce kopsun çığlıklarım..
bir çöl gecesi gibi sessiz yüzüm,
gözlerimde bir kaç damla yaş...
gören olmaz ,bilen yok halimi,
bilmemeli kimse sensizliğimi.
öyle güzel mi hala gözlerin?
öyle deli mi akar hala kanın?
ya ellerin,sıcaklığını hissettiğim ellerin...
aşkı bulduğum sonra da ansızın kaybettiğim,
yanındayken kendimi unuttuğum kalbin...
benden eser var mı şimdi o kalpte?
haykırsam duyar mısın sesimi?
seni seviyorum desem ..unutmadım bak hala..
yine daldım düşlere.....iyi geceler aşkım,iyi geceler...

blue_rose

Hiç yorum yok: