5 Aralık 2008 Cuma

esti yine



duyuyor musun uzaklarda biryerlerde
senin için atan kalbi
senin için bir anlam ifade eder mi?
anlatsam sana pişmanlıklarımı
yıllardır kanayan yaramı
anlatsam sana aşkımı
ben istedim diye mi böyle oldu
ben istedim mi sanıyorsun?
saçma sapan bir hayat benim ki
çelişkiler,anlamsızlıklar
bir yanda isyankar,günahkar ben
bir yanım pişmanlık nedir bilmez
hasta ruhum anılara hapsolmuş
cevapsız sorulara boğulmuş
birbirine karışmış hayaller,çaresizlik
umutsuzluk,umut,yaşamak veya yok olup gitmek
rotasız gemiler gibi yalpalayarak yol alan
kararsız ,kendinden habersiz
bilir misin nasıl yaşamak bu
anlamını kaybetmiş herşey
renkler solmuş,nağmeler susmuş
hayatın ahengi kaybolmuş
şikayet değil bu sadece hali pürmelalim
hem kimden kime şikayet edeyim
benden sorulacak hesaplar varken
hesabını kimden sorayım mutsuzluğumun
hem artık biliyorum
gayri-meşru muhabbetin cezası merhametsiz azap çekmekmiş
işte ben bu merhametsiz azabı çekiyorum
hem de tüm acısıyla
rabbim affet beni..

blue_rose

Hiç yorum yok: