22 Ocak 2009 Perşembe

Kaf Dağı'nın ardındakine

yüreğimde birikenleri dökmek üzere yine burdayım...
adına aşk dediğim bu hüzünle başbaşayım yine.Defalarca büyüttükten sonra ancak görülen resmine anlatıyorum hislerimi.Ama heyhat!Beynim durmuş bir saat gibi şu an.

bir kaç gün sonra yine oraya gideceğim.sen olmayacaksın o şehirde biliyorum.
belki seni görürüm umuduyla çıkacağım her seferinde sokağa.anlamadığım; ara sıra geldiğini tahmin ettiğim ,benim de sık sık gittiğim o şehirde nasıl olur da 13 senedir bir kez olsun karşılaşmayız?
o kadar yakınken birbirimize.
Bazen sokağının olduğu tarafa kayar gözlerim iradesizce.sanki şu köşe başından dönen sen misin?heyecanla bakan gözlerim nasıl hayal kırıklığıyla geri döner,bunu kaç kere yaşadım bilemezsin...

Bu sefer de aynısı olacak biliyorum.Yine o köşe başından dönen sen olmayacaksın.

Fakat bu sefer ;

başka bir heyecanla gidiyorum oraya.Anlatamadığım bir heyecan var içimde.
Aynı zamanda korku.ya karşılaşırsak!
aslında o kadar merak ediyorum ki,seni ilk gördüğümde ne yaparım acaba?
inan hiçbir fikrim yok.Daha önce de demiştim ,hiçbirşey olmamış gibi öylece geçip giderim yanından..
hiç görmemiş gibi.
ya sen!
biliyorum öfke ,kızgınlık dolu bakışlarını ok gibi fırlatacaksın taa yüreğime.
ya da çoktan unuttun.herhangi birinden farkım yok senin için.

kızgınsın biliyorum.
ama sen yandın da ben yanmadım mı?sen ağladın da ben ağlamadım mı sanıyorsun?
Hâlâ ağlıyorum ıssız yerlerde..
Yemin ediyorum adını tekrarlamadığım bir gün bile olmadı.
sen masallarda ki ulaşılmaz hayalsin benim için.
Kaf Dağı'nın ardındaki zümrüt.
son konuşmamızda sana unutmam demiştim.
peki sen ne demiştin?
hâlâ bugün gibi kulaklarımda son 5 kelimen.
şimdi bilsen benim halimi yine o cümleyi kurar mıydın?
elbet bir gün öğreneceksin...
sabırlıyımdır bilirsin.beklerim.Ve o gün geldiğinde (tabi gelirse)sana hatırlatacağım..
sana unutmam demiştim.ben seninle ilgili hiç birşeyi unutamam.

bu şarkıyı dinliyorum bu günlerde.benden sana olsun.
seni seviyorum...


blue_rose






4 yorum:

AskinAy dedi ki...

anlattigin kadar cok sabirliymissin 13 yil ardindan dile kolay,senin gibi seven varmidirki acaba??iyigeceler,..

blue_rose dedi ki...

ne kadar uğraşsam da unutamadım.bu da benim kaderimmiş ne yapabilirim.sana da iyi geceler.

Pilli Petro dedi ki...

ya şöyle unutturucu bi ialç bitki bişi olsa içsek bi daha hatırlamasak, hatırlamak yoruyo insanı :(

Sakli Bahce dedi ki...

çivi çiviyi sökermiş. onu unutturacak, kalbini yerinden fırlatacak bir çivi diliyorum sana.