29 Aralık 2008 Pazartesi

sana dair

gözlerim uzaklara dalmış yine,
seni düşünürken yakaladım kendimi..
artık dayanacak gücüm kalmadı derken,
bir kez daha geldin rüyama.
sensizlikte seni yaşamak yoruyor beni...
acaba nerdesin şu an, ne yaparsın?
bir kez olsun aklına geldim mi?
özledin mi sen de beni,aradın mı?
anılar bir kez olsun canladı mı gözünde?
gökyüzüne bakıp daralan ruhunu rahatlatmaya çalıştın mı sen de benim gibi?
kalbin çatlayacakmış gibi olduğunda yalnızlıktan
sen de hasret kaldın mı bir dert ortağına?
ve sen de özledin mi beni?
geçen zamanı geri döndürmek istedin mi?

bana sabretmeyi öğretti sevdan
en dayanılmaz anda bile
elimi kalbime bastırıp gözlerimde iki damla yaşla
ya sabır diyebilmeyi öğretti
eğer bir gün karşılaşırsak biryerlerde
sana sormak istediğim tek bir şey var
cevabını gerçekten çok merak ettiğim

ya hiç göremezsem seni,
hiç bilemeyeceksen sana dair kalbimde kalanları..
ben bir genç kızın çeyiz sandığı gibi
sana dair hislerimi yazarken...
off..artık düşünmek istemiyorum
vazgeçmek senden kolay olsaydı keşke
keşke kolay olsaydı unutmak
hayatta ilk vazgeçeğim şey sen olurdun...

bu sevmenin adı yok lugatimde
öyle ki kendimden bile saklamak istiyorum adını
kendime dahi itiraf etmek öyle zor ki...
yanlış olduğunu bilsem de seni sevmekten vazgeçemiyorum.

mıh gibi aklıma çakılmış seninle ilgili ne varsa
en çokta neyi özledim biliyor musun?
gözlerime bakıp muzip bir gülüşün vardı,
şu an bile aklıma gelince içimi titreten.
ve ellerin ,sıcak,güven veren ellerin...
dayanılmaz olduğunda hasret
gözlerimi kapatıp ellerini tutuyorum hayalimde
ama artık hayallerde yetmez oldu.


korkuyorum...
bir gün bir çılgınlık yapıp seni aramaktan korkuyorum
benim sonum olur bu biliyorsun
ama dayanmak nereye kadar
seni öyle özlüyorum ki...


sana binlerce kez seni seviyorum demek istiyorum
ve tekrar karşılaşmak bir gün
umut fakirin ekmeği derler
bazen tamamen umutsuz olsam da
bazen de evet diyorum
bir gün mutlaka.
çünkü böylesi bir aşk yarım kalamaz,kalmamalı..
sadakatim ve aşkım bir gün getirecek seni bana
ve işte o gün ben tamamlanacağım....
--seni seviyorum--

blue_rose










Hiç yorum yok: