1 Ocak 2009 Perşembe

ne hayal ne gerçek

karanlık odamda bir mum ışıgında,
bir resim belirdi hayalimde .
geçmişten izler taşıyan..
ve birden şimdiye döndüm.
hayır omuzların yok aslında..
başımı dayadığım soguk duvarmış...
ellerin elimde değil,
meğer ellerim boşluktaymış...
ve gözlerin değilmiş karşımda...

ahh gözlerin...
şiirlerin en güzeliydi gözlerin
okumaya doyamadığım...
oysa şimdi ayrılık şiirleri mırıldanıyorum sadece.
bir yanda anılar, bir yanda özlem,
beni terketmeyen iki dostla beraber
bir bilsen..elimi ateşe sokmak gibi aşkın
ama elimde değil,senden vazgeçemiyorum.

çünkü sen kimseye benzemeyensin,
çünkü ilk seni sevdim ben,
şimdi haberin bile olmasa da...
hâlâ yalnız seni seviyorum...
bunca yıldır taşıyorum seni yüreğimde
hayır hayır!yük değil bu..
benim için nefes almak gibi birşey.

ve öyle güzel düşlerim var ki...
uyanmak istemediğim.
öyle gerçek ,öyle sen olan düşler...
hele bir gülümsemen var bu mavi düşlerde,
istesen ömrümü verebileceğim gülümsemen...

haa..bugün ne oldu biliyor musun
öyle yaklaştım ki sana
hani neredeyse..................................................
hayır!bu kadar yeter!
daha fazlası olamaz..olmamalı..

blue_rose

Hiç yorum yok: