6 Şubat 2009 Cuma

rüya


yaklaşık iki ay kadar önceydi.bir rüya gördüm.
seninle bir yere gidiyoruz ,otobüsteyiz.
nereye gidiyoruz bilmiyorum ama uzun bir yol.
sen elimi tutmuşsun.
bi ara aykkabılarını çıkardın nedense.neyse yolculuk bitti,arabadan indik.
ama sen ayakkabılarını unuttun.bana "blue_rose ,ayakkabılarımı getirirmisin" dedin.
ben de geri dönüp ayakkabılarını aldım ve sana verdim.sen de giydin.
derken birden seni kaybettim,sağa bakıyorum yok,sola bakıyorum yok.
etrafımda güya oranın insanları telaşlı halimi görüp soruyorlar.onlara anlatıyorum seni kaybettimi.
aralarından biri dedi ki"bak kızım şu karşıki tepe var ya orda olabilir.buraya ilk gelen hep kaybolur"adamın dediği tarafa bakıyorum gerçekten de yüksek bir tepe.baktım ki ben de bir tepenin üstündeyim.sanki iki karşılıklı dağ gibi.
sonra ağlamaya başlıyorum seni kaybettiğim için.ama baktım o tepede de bir telaş var.senin de beni aradığını anladım.koşarak aşağıya doğru inmeye başladım.aynı anda sen de bana doğru geliyordun.birden öyle bir sarıldın ki bana..o anda uyanıverdim.
bu ne ola ki...

blue_rose

2 yorum:

AskinAy dedi ki...

benim bildigim kadariyla yüksege cikmak güzeldir ama inmek icin ayni seyi diyemiyecegim..fakat yinede rüyanin tam anlamini ögrenmek istiyorsan ufak ufak detaylari incele internette..:)mesela ayakkabi gibi felan,sevgiler gülüm öptüm cok cok..

mesut demir dedi ki...

bu resim çok güzel ben bunun puzzle ını yapmıştım da ne mutlu olmuştum!