1 Eylül 2008 Pazartesi

nerdesin


dayanmaz oldu sensizliğe bu yürek
nerdesin...
yalnızlık aldı kara pençesine beni
nerdesin..
eski günlerden bir iz gözlerimde
nerdesin...
baktığım her yüz yabancı
nerdesin...
yitirdim bütün umutlarımı
nerdesin...
hiç mi hissetmedin zavallı yüreğimin sesini
nerdesin...
kabuslara döndü güzel rüyalar
nerdesin...
bir ses ver sessiz çığlıklarıma
nerdesin...
ruhumun sızısı artarken günden güne
nerdesin...
seni kaybettiğim yerler ıssız
nerdesin...
ellerimi uzattım sen diye bir boşluğa
nerdesin...
ne yana baksam sensizlik
nerdesin...
geçen yıllar kadar uzaksın bana
nerdesin...
özlemim, hasretim yalnız sana
nerdesin...
bu aşkta bana düşen hep yanmak mı?
nerdesin...
ateşlerde yanmanın adı aşk mı?
nerdesin...
bir gün ansızın uğra sensiz yüreğime
nerdesin..
yıl değil asırlardır hasret kaldım bir çift göze
nerdesin...

Hiç yorum yok: