22 Şubat 2009 Pazar

aşkımın tezahürü



bir ışık geçti gözlerimden,
hayal mi rüya mı ayırtedemediğim...
bir ses vardı sesime ses veren,
14 yıl öncesinden bildiğim...
ve bir kalp çarpıntısı,
bunca yıldır hissetmediğim...

demek boşuna sevmemişim ben seni,
demek gerçekten kalp kalbe karşıymış..
seviyorsa insan benim gibi,
tek bir ses bile en büyük mükafatmış...

bir sözün aldıysa omzumdaki onca yılın yükünü,
sildiyse bir "unutmadım"kelimesi bütün hüznümü,
işte şimdi gözlerimdeki şu ışık,
sanan yıllardır süren aşkımın tezahürü...

bir ben var içimde,kimselerin bilmediği,
bir ben var bende kendimin bile çözemediği..
bir ben ki;dağılmış bin parçaya,
herbir parçasında aşkını gizlediği...

alışık değil kalbim böyle sürprizlere,
alışık değilim böyle ansızın gelen seslere.
kalbimi acıtan o kırık cam parçaları,
bıraktı yerini saf,bembeyaz güllere...



blue_rose



3 yorum:

Pilli Petro dedi ki...

valla aklıma yen türkünün "aşk yeniden" şarkısı geldi, mırıldanıyorum senin için kendime de "benden geçti aşk " söylicem seninkini söyledikten sonra :)

blue_rose dedi ki...

aşk,sevgi hiç kimseden geçmesin
inşallah.

AskinAy dedi ki...

sana layik olan asil kirmizi güllerdir canim,sevgiler..