5 Ocak 2009 Pazartesi

------beklediğim------


seni beklemek...
bir lahza ışık girmeyen zindanlarda gibi,
bütün gücümle beklemek..
gözlerim duvarda bir noktaya kilitlenmiş.
direnen zaman mı yoksa ben miyim?
çölün ortasında bir damla beklemek gibi
seni beklemek...
hastanın sabahı beklemesi gibi.
bazen daha sabırsız bazen sakin,
ama sessizce bekliyorum.
tek tek kopan takvim yapraklarına,
saate bakmadan bekliyorum seni...
ve saymadan kaç mevsim geçtiğini.
gelmen imkansız biliyorum.
beklendiğini bile bilmiyorsun oysa.
bilirsin tahammülüm sınırsızdır,
sınırsız bir tahammülle bekliyorum.
tükenen ömrüme inat son dakikaya kadar.
gelmen imkansız biliyorum....
sabır mı bunun adı ya da beklemek mi?
adı herneyse beyhude biliyorum.
ışıksız zindanlar gibi seni beklemek.
yine de bekliyorum.
müebbet olduğumu bile bile...

blue_rose






1 yorum:

mesut demir dedi ki...

beklemek...!

ne kötü ve kanatan bir yaradır:(